Banner - CTA V2

 2 7Проаналізувавши наданий припис, хочемо зазначити наступне.
 
Є всі ознаки недотримання органом контролю у сфері техногенної, пожежної безпеки та у сфері цивільного захисту вимог ЗУ "Про основні засади державного нагляду у сфері господарської діяльності", а саме:


1. Строки проведення перевірки (згідно план-гафіку на офіційному сайті ГУ ДСНС у м. Києві, перевірка мала відбуватись 16.09.2019, натомість перевірку незаконно проведено 25.09.-27.09)


2. Ступінь ризику у офіційних документах вказано різний (згідно план-гафіку на офіційному сайті ГУ ДСНС у м. Києві, зазначено "Середній", а в приписі "Високий". Це впливає на деякі порушення, адже вимоги до безпеки об'єктів неоднакового ступеню ризику різні.


3. Потрібно додатково проаналізувати акт перевірки та посвідчення на проведення перевірки!
 
Велика кількість порушень, що зазначена з посиланням на Правила пожежної безпеки в Україні при перевірці виявилася ненормативною 
(суть порушення зрозуміла, але пункт Правил вказано невірно, або ж суть порушення сформульована таким чином, що не відповідає вимогам Правил. 
П.п. 2, 3, 4, 11, 12, 16, 17, 18, 20, 22, 28, 30, 31, 34, 38)
 
Є порушення, які визначені нормативно, але стосовно яких виникають питання щодо необхідності їх виконання на конкретному об'єкті через його специфіку та додаткові умови 
(наприклад п.1 вимагається лише у тому разі, коли площа території понад 3 га!, п.2 обладнати протипожежними дверима електрощитові - так, архів - треба вивчати технічну документацію, а технічні та підсобні приміщення - ні.
Пункти які потребують уточнень та додаткового вивчення технічної документації: 1, 2, 6, 9, 10, 11, 12, 13, 15, 16, 17, 18, 20, 22, 28, 30, 31, 32, 33, 34)
 
Вбачаються порушення, які дійсно потрібно усунути, більша частина цих порушень є режимними, тобто залежить від виконавчої дисципліни штатних працівників (розробити, узгодити та розмістити на видних місцях інструкції, електрику привести до ладу з'єднання, відгалудження, окільцювання жил електропроводів, нанести схеми та ін. (витрати на канцелярію, болти, затискачі тощо). Однак є порушення, які мають виконуватись виключно організацією, що має ліцензію ДСНС (МНС), тут як правило кожен інспектор лоббіює інтереси певної компанії та має відкат до 50% вартості робіт. Необхідно проаналізувати ринок таких послуг та визначитись з ліцензіатом, який виконає необхідні роботи за нормальну ціну.

Інформація про нас!


Можливі ризики:


1. ДСНС має всі законні підстави звернутися до суду про вжиття заходів реагування у вигляді повного зупинення роботи закладу та експлуатації його будівель до повного усунення всіх порушень та відключення цих будівель від систем електроживлення, опечатування всіх всіх вхідних дверей будівель. 
2. Адміністративна відповідальність директора та інших осіб закладу, які так чи інакше відповідають за протипожежний стан закладу (будь то будівля в цілому чи окремий кабінет).
3. Кримінальна відповідальність директора та відповідальних осіб у випадку пожежі, що спричинить травматизм, каліцтво, смерть чи майнові втрати.
 
Пропонується:


1. Надати для вивчення акт перевірки та посвідчення на перевірку (вручалось перед початком перевірки);
2. Не підписувати припис, акт, попередньо не погодивши ці дії з адвокатом. Якщо вже підписали, то цей пункт не застосовується.
3. Оскаржити перевірку, результати перевірки, сам припис до ДСНС України або суду. 
У такому випадку строки виконання припису зупиняються на період його оскарження. 
Перспектива оскарження припису - повне або часткове скасування припису, затягування справи з метою продовження строків на усунення тих порушень, що мають бути усунені, дасть додаткові переваги у разі подачі ДСНС позову про зупинення роботи закладу.
 

ПРИКЛАД ПРОВЕДЕНОГО АНАЛІЗУ (не всі вимоги обгрунтовані)

f3

f2

f1

Banner - CTA V1

Back to top