(КОПІЯ) Управління у справах захисту прав споживачів у м. Києві
(КОПІЯ) Державна податкова адміністрація м. Києва.
(КОПІЯ) Районна у місті Києві податкова інспекція
Оболонського району.
Продавцю товару _______________________________________________________
(П.І.Б)
Претензія №1
про повернення коштів за товар неналежної якості
“24” грудня 2022 р. у Вас я придбав зимові шкіряні чоловічі ботинки вартістю ______ гривень.
При цій покупці я спочатку не виявив недоліки, які були характерними для цієї пари взуття. Прийшовши додому я їх взув та пішов на вулицю, а коли прийшов, то ці недоліки були яскраво виражені. Це насамперед:
1. Різкий неприємний запах фарби із середини кожної одиниці взуття;
2. Білі плями на поверхні кожної одиниці взуття, які виникають в момент виходу на вулицю;
3. Вологопроникність: (шкіра взуття пропускає воду внаслідок чого стають мокрими ноги). Ці недоліки в подальшому унеможливлюють їх використання і тому існує необхідність в їх поверненні.
У відповідності з ст.. 6. (Право споживача на належну якість продукції), ст. 7 (гарантійні зобов’язання), ст. 8 (права у разі придбання товару неналежної якості), відповідно до якої уразі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил, має право вимагати від продавця або виробника: повернення сплаченої за товар грошової суми; ст.. 22 відповідно до якої Захист прав споживачів, передбачених законодавством, здійснюється судом. При задоволенні вимог споживача суд одночасно вирішує питання щодо відшкодування моральної (немайнової) шкоди; ст. 9, 15, 23 (відповідальність за порушення законодавства про захист прав споживачів) Закону України «Про захист прав споживачів», Постановою КМУ №172 від 19 березня 1994 року (щодо встановлення гарантійних строків) та п. 33-36 Наказу «Про затвердження Правил продажу непродовольчих товарів» № 294 від 27.05.96, зазначаю, що строк, який становить 14 днів та в межах якого можна повернути недоброякісну продукцію ще не пройшов та прошу повернути грошові кошти, які були сплачені за товар неналежної якості у сумі ____ гривень.
Якщо ви відмовите у моїй законній вимозі, я залишаю за собою право звернутися до суду з позовною заявою про стягнення зазначеної суми, про стягнення неустойки за прострочення зобов’язання в розмірі одного відсотка вартості товару за кожний день прострочення, а також про стягнення моральної шкоди, заподіяної мені вашими незаконними діями (1000 гривень), а також, відшкодування послуг адвоката, які становлять 5000 гривень.
Адвокат Майоров Василь Олександрович, підтверджую, що уразі невиконання вищевказаного прохання Ви будете нести відповідальність встановлену законодавством. __________________ 29.12.22 р.
ПІП __________________ 29.12.22 р.
Відмітка про прийняття претензії:
П.І.Б: ________________ _ підпис: __________________