Подання відзиву в господарський суд - це важливий етап у процесі судового розгляду. Нижче наведено крок за кроком інструкцію, як це зробити:
Крок 1: Підготовка відзиву
Перш ніж подавати відзив, вам потрібно детально ознайомитися з позовом або справою, в якій вас названо відповідачем. Зберіть всю необхідну документацію, яка підтверджує ваші аргументи і позицію в справі. Це може включати в себе контракти, рахунки, листи, експертні висновки тощо.
Крок 2: Визначення строків
Переконайтеся, що ви дотримуєтеся встановлених законом строків для подачі відзиву. Строки можуть варіюватися в залежності від юрисдикції і типу справи, але вони завжди дуже важливі. Неподання відзиву вчасно може призвести до втрати права на захист в суді.
Крок 3: Підготовка відзиву
Створіть документ відзиву, де ви відповідаєте на всі заявлені в позові питання і аргументуєте вашу позицію. Відзив може включати в себе наступні розділи:
• Вступ: Зазначте свої особисті дані і дані судової справи.
• Фактичний опис: Опишіть факти справи, як ви їх бачите.
• Юридичний аргумент: Висловіть свої юридичні аргументи і посилайтеся на закони та нормативні акти, які підтримують вашу позицію.
• Вимоги: Викажіть свої вимоги відносно рішення суду.
Крок 4: Підпис та завірення
Підпишіть відзив особисто і додайте дату підпису. Деякі юрисдикції можуть вимаг ати нотаріального завірення документа. Перевірте вимоги своєї юрисдикції щодо завірення документів.
Крок 5: Подача відзиву в суд
Відзив разом з усією необхідною документацією подайте до суду. Зверніть увагу на те, щоб дотриматися встановлених судом правил та процедур подачі документів. Це може включати в себе подачу кількох копій відзиву та документів суду та інші процедурні вимоги.
Крок 6: Слідкування за справою
Після подачі відзиву слідкуйте за ходом судового розгляду. Це може включати в себе участь в судових слуханнях, дотримання встановлених судом строків і вимог, а також взаємодію з іншими сторонами справи.
Крок 7: Дотримання вимог суду
Якщо суд вимагає вас виконати певні дії або надати додаткову інформацію, дотримуйтеся цих вимог вчасно.
Запам'ятайте, що процедура подачі відзиву може відрізнятися в залежності від конкретної юрисдикції і типу справи. Тому рекомендується звернутися до адвоката або юриста для отримання консультації та підтримки у ваших судових справах.
Зразок відзиву в апеляційний господарський суд
Центральний апеляційний господарський суд
Позивач: ________________
Представник позивача
Василий Майоров
ел. пошта Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
тел. 380380635958 адреса Маяковского 89 Кв 44 РНОКПП 2988121450
Відповідач: _____________
Справа: _____________
Відзив
На апеляційну скаргу на рішення господарського суду Запорізької області від 29/05/23
По справі №_______
Ознайомившись з апеляційною скаргою відповідача, позивач надає наступні пояснення:
Відповідач вважає, що рішення необгрунтоване, незаконне лише з однією підставою – порушення умов договору, начеб-то з причин ненадання певного пакету товаросупровідних документів.
Позивач засвідчує, що документи на товар були передані відповідачу, а відповідач прийняв документи, про що свідчить його поведінка.
Відповідач прийняв товар, використав у своїй господарській діяльності, будь-яких заперечень з приводу товара не надавав, а навпаки – в своїх листах підтвердив та визнав заборгованість, та пропонував провести реструктуризацію заборгованості.
Крім того, позиція відповідача в апеляційній скарзі суперечить вимогам окремим статтям ЦКУ, а саме:
Стаття 666. Правові наслідки невиконання продавцем обов'язку передати приналежності товару та документи, що стосуються товару
1. Якщо продавець не передає покупцеві приналежності товару та документи, що стосуються товару та підлягають переданню разом з товаром відповідно до договору купівлі-продажу або актів цивільного законодавства, покупець має право встановити розумний строк для їх передання.
2. Якщо приналежності товару або документи, що стосуються товару, не передані продавцем у встановлений строк, покупець має право відмовитися від договору купівлі-продажу та повернути товар продавцеві.
Відповідач не направляв будь-які листи з приводу встановлення розумного строку та з приводу відмови від товару. Навпаки, відповідач визнав заборгованість.
Стаття 678. Правові наслідки передання товару неналежної якості
1. Покупець, якому переданий товар неналежної якості, має право, незалежно від можливості використання товару за призначенням, вимагати від продавця за своїм вибором:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
2. У разі істотного порушення вимог щодо якості товару (виявлення недоліків, які не можна усунути, недоліків, усунення яких пов'язане з непропорційними витратами або затратами часу, недоліків, які виявилися неодноразово чи з'явилися знову після їх усунення) покупець має право за своїм вибором:
1) відмовитися від договору і вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару.
3. Якщо продавець товару неналежної якості не є його виготовлювачем, вимоги щодо заміни, безоплатного усунення недоліків товару і відшкодування збитків можуть бути пред'явлені до продавця або виготовлювача товару.
Відповідач не направляв будь-які листи з приводу якості та вимогою зменшення ціни, усунення недоліків, або відшкодування витрат. Навпаки, відповідач визнав заборгованість.
Стаття 688. Повідомлення продавця про порушення умов договору купівлі-продажу
1. Покупець зобов'язаний повідомити продавця про порушення умов договору купівлі-продажу щодо кількості, асортименту, якості, комплектності, тари та (або) упаковки товару у строк, встановлений договором або актами цивільного законодавства, а якщо такий строк не встановлений, - в розумний строк після того, як порушення могло бути виявлене відповідно до характеру і призначення товару.
У разі невиконання покупцем цього обов'язку продавець має право частково або в повному обсязі відмовитися від задоволення відповідних вимог покупця, якщо продавець доведе, що невиконання покупцем обов'язку повідомити продавця про порушення умов договору купівлі-продажу спричинило неможливість задоволення його вимог або спричинить для продавця витрати, що перевищують його витрати у разі своєчасного повідомлення про порушення умов договору.
Будь-яких повідомлень позивачу не надходило. Поставка відбулася на початку 2022 року, що свідчить, про пропуск розумного строку, після виявлення порушення, які відсутні.
Таким чином, відповідач прийняв товар, використав його у свої діяльності, визнав та підтвердив заборгованість, а будь-яких інших заперечень з приводу товару не надав. Крім того, відповідач у своїх листах неоднарозово підтверджував, що строк виконання грошового зобов'язання настав.
На підставі вищезазначеного,
ПРОШУ:
1. Долучити відзив до справи.
2. Відмовити у задоволенні апеляційної скарги, а рішення першої інстанції залишити в силі.
Додатки:
1. Докази направлення сторонам.
2. Клопотання про відеоконференцію.
3. Ордер.
Представник Майоров В.О. _____________ 27/08/2023 року