Начальнику Державної міграційної служби України

громадянки РФ (ФИ),
(дата рождения) року народження,
Тел.:


ЛИСТ


Я, громадянка РФ ФИО, паспорт номер ________, дата _______ року народження, знаходжусь у шлюбі з громадянином України ПІП_____. Шлюб було укладено _______, про що складено відповідний актовий запис № , свідоцтво про шлюб серія ______.

На підставі шлюбу з громадянином України я маю посвідку на тимчасове проживання ______, дійсну до _____. Перший раз посвідка на тимчасове проживання отримувалась у ________. Після цього кожен рік здійснювався обмін бланку посвідки.

У зв’язу зі збройною агресією РФ проти України прошу надати таку інформацію:

- Чи здійснюється на даний час прийом документів для оформлення (обміну) посвідок на тимчасове проживання для громадян РФ, котрі мають шлюб з громадянами України?;

- Чи можу я залишитись в Україні після дати закінчення дії посвідки на тимчасове проживання, враховуючи те, що мій чоловік знаходиться в Україні?

- При первинному оформленні посвідки на тимчасове проживання, чи потрібно мені мати візу D для в’їзду в Україну?;

Відповідь прошу надіслати мені на електронну пошту _________________

 

З повагою,
__________

Mayorov V1

 

Характеристика іспитової роботи та зразки завдань для іспиту на рівень володіння державною мовою
для набуття громадянства України

Іспит на рівень володіння державною мовою для набуття громадянства України має 4 частини: «Слухання», «Читання», «Письмо», «Говоріння».

Усі чотири частини іспиту рівноважні, результат за кожну становитиме25 % від загальної кількості балів.

Для того, щоб підтвердити рівень володіння державною мовою, необхідний для набуття громадянства України, потрібно отримати загальний результат 50 % +1 бал.

***

 

Частина «Слухання» містить 12 завдань, які перевіряють уміння

претендента сприймати основний зміст (загальне розуміння), виокремлювати головні ідеї (повне розуміння), вибирати необхідну детальну інформацію(вибіркове розуміння) з почутого.

У частині тесту «Слухання» будуть використані дві форми завдань:
1) завдання множинного вибору (із вибором однієї правильної відповіді із

трьох);

Зразок:

Прослухайте запис. Оберіть правильну відповідь (А, Б або В) на запитання. Ви прослухаєте кожен запис двічі.

Скрипт

Хочете подорожувати і не переплачувати? Просто вкажіть бажаний напрямок, дату (дати) подорожі та кількість пасажирів (дорослих і дітей). Усе інше зробимо за вас: наша система проаналізує пропозиції від авіакомпаній і покаже найкращі ціни та графік рейсів. Вам же треба лише обрати вигідний варіант. Бажаємо приємної подорожі!

1.

А Б В

Що рекламують в оголошенні?

послуги з пошуку авіаквитків

відпочинок для дітей і дорослих перевезення пасажирів

2) завдання з альтернативними відповідями (на визначення правильності / неправильності твердження).

Зразок:

Прослухайте запис. Для тверджень (7–12) оберіть «Правда», якщо вони правдиві, або «Неправда», якщо вони неправдиві (помилкові). Ви прослухаєте кожен запис двічі.

Скрипт

<...> Готель «Козацький» пропонує зручні номери на 2, 3 або 4 особи. Вартість проживання – 450 грн за одного гостя. Якщо з вами подорожує дитина до 10 років – сплачуєте за неї 50% вартості <...>.

12. Вартість проживання у готелі для двох дорослих складає 450 грн. А Правда, Б Неправда

***

 

Частина «Читання» містить 31 завдання, які перевіряють уміння

визначати основну тему прочитаного (загальне розуміння), виокремлювати спеціальну інформацію (повне розуміння) чи знаходити необхідну інформацію (вибіркове розуміння).

У частині тесту «Читання» будуть використані такі форми завдань:
1) завдання на встановлення відповідності (5 із 7) (добирання заголовків);

Зразок:

Прочитайте текст. До кожного абзацу (13–17) доберіть підзаголовок (А–Ж), який найточніше передає його зміст. Два варіанти відповідей будуть зайвими.

     13_____________________

По-перше, вивчення іноземних мов – це унікальна можливість вільно, комфортно і впевнено подорожувати світом, без страху знайомитися із країнами, мови яких вивчаєте. Ви завжди зможете запитати дорогу, дізнатися, де можна смачно поїсти і поцікавитися історією тієї чи іншої пам’ятки.

     14____________________

<...>

В Тренування пам’яті
Г Подорожі без перешкодД Нові знайомства
Е Кар’єрне зростання
Ж Міграційні можливості

2) завдання з альтернативними відповідями (на визначення правильності / неправильності твердження):

Вивчати мови – це корисно

Знання іноземної мови – це не просто показник освіченості й рівня інтелектуального

розвитку людини, це також свідчення організованості людини, її зібраності та прагнення

до самоосвіти. Є чимало вагомих причин вивчити хоча б одну іноземну мову.

Отримання освіти в закордонному університеті може докорінно змінити ваше життя,

відкривши перед вами абсолютно нові можливості. Перед тим як подавати заявку, варто згадати про те, що престижні заклади насамперед звертають увагу на тих студентів, які

володіють мовою країни навчання.

А Доступ до інформації

Б Економія грошей

Зразок:

Прочитайте текст. Для тверджень (18–22) оберіть «Правда», якщо вони правдиві, або «Неправда», якщо вони неправдиві (помилкові).

Дослідження міграції найменших пташок – колібрі – показало, що під час осіннього переміщення зі східної частини США в Центральну Америку вони долають близько2200 км. Непогано для пташки вагою не більше монетки (5 грамів)! <...>

18. Птахи колібрі можуть подолати велику відстань.А Правда
Б Неправда
<...>

 

Частина «Письмо» містить два завдання.

Перше завдання (No 44 у загальному переліку) передбачає створення короткого письмового повідомлення (оголошення, записки, запрошення, привітання тощо) відповідно до поданого опису ситуації (обсяг тексту до 50 слів).

Друге завдання (No 45 у загальному переліку) полягає в написанні докладного тексту за вказаними темою і переліком обов’язкових до висвітлення пунктів.

Зразок:

Завдання 44.

Ви загубили свій телефон. Напишіть оголошення з проханням повернути (від 20 до 50 слів). Вкажіть марку телефона, його колір, можливе місце і день втрати, контактну інформацію.

Завдання 45.

Кожна сім’я має свої особливі кулінарні уподобання. Часто вони пов’язані із національними чи регіональними традиціями. Ми зберігаємо рецепти наших бабусь, тому що в них відображена історія родини. Опишіть кулінарні традиції своєї сім’ї і вашу улюблену страву.

У тексті висвітліть такі пункти:

  1. Чи дотримується Ваша сім’я кулінарних традицій?

  2. Що вам особливо подобається в кулінарних Вашої традиціях сім’ї?

  3. Які страви Вашої сім’ї Ви б рекомендували скуштувати?

  4. Яка сімейна страва є Вашою улюбленою? Чи вмієте Ви її готувати?

  5. Який рецепт Вашої улюбленої сімейної страви?

***Частина «Говоріння» містить 3 завдання.

Перше завдання (No 46) передбачає опис ситуації (події, людей, предметів, тварин тощо), зображеної на фото (висловлювання обсягом 10 фраз).

Друге (No 47) – монологічне висловлювання на запропоновану тему (обсяг висловлювання 20–25 фраз).

Третє (No 48) – діалог з екзаменатором на задану тему або відповіді на ситуативні питання (обсяг 5 реплік / відповідей з боку претендента).

Зразок:

Завдання 46. Подивіться на фото. Опишіть те, що Ви бачите. Складіть мінімум

10 речень. Ви можете розказати про місце, людей (їхні вік і зовнішність), предмети (їхні розмір, форму, колір, призначення), подію / ситуацію тощо.

Banner - CTA V1

Back to top