Стан алкогольного сп'яніння вважається порушенням дисципліни військової служби, і військовослужбовець, який перебуває в стані алкогольного сп'яніння, несе відповідальність за свої дії.

Нижче наведено крок за кроком, які допоможуть зрозуміти відповідальність військовослужбовців, які перебувають в стані алкогольного сп'яніння:

Крок 1: Застосування дисциплінарного заходу

У разі виявлення військовослужбовця в стані алкогольного сп'яніння, начальник підрозділу має право застосувати дисциплінарний захід, такий як догану, арешт, звільнення з посади або звільнення зі служби. За рішенням начальника підрозділу, військовослужбовець може бути звільнений зі служби згідно з встановленими законом процедурами. Складається протокол

Крок 2: Призначення медичного огляду

Якщо військовослужбовець перебуває в стані алкогольного сп'яніння, йому може бути призначений медичний огляд з метою виявлення ознак алкогольної залежності та лікування.

Крок 3: Призначення дисциплінарного слідства

Якщо військовослужбовець, який перебуває в стані алкогольного сп'яніння, вчинив дії, які порушують дисципліну військової служби, начальник підрозділу має право призначити дисциплінарне слідство для встановлення обставин та визначення відповідальності за порушення.

Крок 4: Документи передаються в суд.

Mayorov V1

 Зразок заперечення в суд

Судді
Орджонікідзевського районного суду м. Харків
Сітало А.К.

Адвокат Майоров Василь Олександрович
Тел.: 063-595-87-10

в інтересах _______________

Справа: ______


Клопотання про закриття провадження у справі та пояснення

 

У Вашому провадженні знаходиться адміністративна справа щодо притягнення Чоботарьова М.А. до адміністративної відповідальності за ч. 3 ст. 172-20 КУпАП.

Розгляд даної справи призначено на 18.04.2023 на 13:30.

Повідомляємо, що ____ свою вину у вчиненні правопорушення не визнає, оскільки в наркотичному стані не перебував. На момент складання протоколу ____ був без зброї.

Так, в протоколі про адміністративне правопорушення вказано про те, що ____ НЕ відмовлявся від проходження медичного огляду та погодився прибути до закладу охорони здоров'я. Фактично, візуальний медичний огляд він пройшов, але з фізіологічних причин не зміг здати аналіз сечі. Будь-які візуальні ознаки наркотичного сп'яніння не зафіксовані. В направлені на огляд в графі ознаки алкогольного або іншого сп'яніння відсутні такі ознаки, оскільки вони не фіксувались, з причини відсутності.

____ є інвалід війни (приймає ліки з вмістом спирту) та отримав в 2014 році вогнепальне кульове поранення з ураженням правої долі печінки. Потребує особливої дієти та доглядом за печінкою та приймає лікі. Саме з цієї підстави він відмовився від будь-яких інфузій мочегінного препарату з огляду на те, що не було зрозуміло, як це відобразиться на своєму стану здоров'я. Крім того, ____ пропонував почекати, але отримав відмову.

Крім того, не можна заставити людину зробити укол або зобов'язати випити ліки без її згоди. Це ґрунтується на принципі інформованої згоди, згідно з яким кожна людина має право на інформацію про будь-яке медичне втручання та може вільно вирішувати, чи приймати його або ні.

Є випадки, коли можуть бути застосовані інші правові механізми, такі як судове рішення або наказ медичного закладу, якщо існує серйозна загроза життю або здоров'ю людини, яка відмовляється від уколу.

Загалом, медичне втручання повинно бути здійснене з дотриманням прав пацієнта та принципів медичної етики.

____ периодично проходить огляд на вживання психоактивних речовин та надає довідку №187 від 13/04/2023 року про позачерговий огляд.

Згідно зі ст.245 КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.
Відповідно до ст.280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Як зазначено в ст.252 КпАП орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справив їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
Таким чином, ____ не винний в адміністративному правопорушенні відповідно до ч. 3 ст. 172-20 КУпАП, оскільки відсутній склад адміністративного правопорушення.

Так, посадовою особою, що склала протокол про адміністративне правопорушення, не вказано обєктивну сторону правопорушення, передбаченого ч. 3ст. 172-20 КУпАП, а саме не зазначено в протоколі про те, що особа протягом року було піддано адміністративному стягненню за порушення передбачені ч. 1ст. 172-20 КУпАП або ч. 2ст. 172-20 КУпАП, або в умовах особливого періоду, хоча дії останнього кваліфіковані за ч. 3ст.172-20 КУпАП.

Крім того, ____ перебував у відрядженні (відпустці додому), про що свідчить довідка встановленого типу. Вказана довідка видається без встановлення місця перебування, оскільки це інформація з обмеженим доступом, іншими словами - секретна. Звертаю увагу, що за практикою, надається строк та два дні на проїзд. Таким чином, ____ не виконував службові обов’язки.

Звертаю увагу, що ____ на даний момент знаходиться в м. Бахмут та не має можливості надати власні письмові пояснення та прибути на судове засідання. Точніше, поки що він не відповідає на вимогу адвоката, що відбувається дуже часто.

 

На підставі наведеного та керуючись вищеназваними нормами законодавства

 

ПРОШУ:

1) Закрити справу про адміністративне правопорушення на підставі ч. 1 статті 247 КУпАП відносно ____ у зв’язку з відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.

 

Banner - CTA V1

Back to top