Banner-V2

emiratyСьогодні ми спробуємо Вас підготувати до літньої відпустки, а саме забезпечити гарний відпочинок за кордоном.

 


Туристична подорож - завжди є, була і буде, приємним моментом кожної людини. В нашій країні пік цього чудового часу припадає переважно на літо.
Пам’ятайте, що сьогодні існує безліч фірм, які працюють в сфері туристичних послуг, намагаються запропонувати своїм клієнтам цікаві пропозиції, акції та шалені знижки. І вся діяльність турфірм направлена для того, щоб потенційний клієнт звернув увагу саме на ту турфірму, яка на ринку туристичних послуг сподобалась йому найбільше: своєю рекламою, акцією, гарною назвою, приємними цінами.

 

Але не забувайте, що перебуваючи в передчутті теплих сонячних промінів та прозорої океанської води, не варто втрачати самоконтроль та повністю розраховувати на те, що в готелях Вам будуть посміхатися, готувати смачні страви, надавати безліч безкоштовних послуг, організовувати екскурсії тощо.

Насправді, все це реально і Ви це можете все отримати, якщо ще на самому початку, як тільки зайшли в офіс туристичної фірми, розпочнете грамотно вести розмову із представником турфірми та завчасно будете підготовленими до цього, маючи у своєму «арсеналі» - правильні запитання, оскільки Вам варто пам’ятати: Клієнт - центральна фігура туристичного процесу, споживач турпродукта.

Ось основні запитання які Ви зобов’язані вирішити із представником турфірми, перед тим як погодитися на подорож та оплатити послуги:
1. Перевірте наявність ліцензії, яка дає право на надання туристичних послуг.
2. Попитайте телефонні номери тих людей, які скористалися послугами цієї турфірми та зателефонуйте їм ставлячи питання із цього переліку. Як показує практика - такі колишні клієнти залюбки Вам все розкажуть.
3. Запитайте про те, які договори турфірма заключила із: страховими компаніями, закордонними партнерами (турфірмою, готелем, рестораном, екскурсійним бюро та ін.).
4. Обов’язково оформляйте договір. Попросіть один, не підписаний примірник договору, надати Вам на руки, щоб Ви мали можливість в спокійній обстановці детально ознайомитися з його умовами. Проконсультуйтесь по спірним нюансам зі своїм юристом.
5. Розпитайте про закони країни яку Ви збираєтесь відвідати (про правові та морально-етичні аспекти, про специфіку конкретної країни, про Вашу відповідальність).
6. Яким чином буде відбуватися організація харчування (питайте про якість, кількість та безпеку харчування).
7. Розпитайте про Ваше транспортне обслуговування та процес переїзду до іншої країни (українські та світові авіаперевізники, з/д та автобусних перевізників, правила поведінки в аеропорту: митний контроль, реєстрація на рейс, посадковий талон, багажний купон, паспортно-візовий контроль, про транзитну зону, час закінчення реєстрації на рейс, вагу багажу, втрачений багаж. Розташування місць в літаку, переліт. Харчування під час польоту. DUTY FREE. Бронювання квитків, трансфери: індивідуальні та групові. Зустрічі - проводи туристів. Безпека при транспортних подорожах тощо). До вказаного переліку додайте свої варіанти.
8. Поцікавтесь яке буде екскурсійне обслуговування (види екскурсій, правила безпеки при проведенні екскурсій, яка буде якість екскурсій, роль екскурсовода, керівника групи. Хто буде розглядати претензії. Вартість екскурсій. Запитайте про вартість та різницю екскурсій у туроператора і у місцевих екскурсійних бюро).
9. Задавайте паспортно-візові питання (порядок оформлення, термін оформлення і процес оформлення документів, питання про порядок оформлення та отримання виїзних віз. Шенгенська віза. Безвізовий або спрощений в'їзд в країну. Перелік країн шенгенської угоди. Хто такі «Неповерненці». Чи можна відкрити візу без бронювання готелю. Що робити у разі відмови у видачі візи. Пересування всередині країн Шенгенської угоди з відкритою візою. Митний контроль при в'їзді та виїзді. Митні формальності (особливості країн). Які можливі митні заборони. Санітарно-епідеміологічний контроль).
10. Бронювання готелю (запитайте про наявність фото номерів, в яких Вам прийдеться жити, про розташування готелю від моря (океану), історичних пам’яток, бізнес центрів тощо, запитайте про назву Інтернет сайту, оскільки кожен готель, мережа готелів повинні мати свій власний сайт та в домашніх умов ознайомтесь більш детальніше із ним).
11. Чи буде, коли Ви перебуваєте за кордоном, турфірма підтримувати з Вами зв’язок та роз’яснювати, допомогати Вам у різних питаннях, ситуаціях.

І на останок. Ви клієнт, та якщо представник турфірми здасть перед Вами «екзамени» та організує все бездоганно – залишайте свої «кровні» в цій фірмі. Якщо Ви відчуваєте невпевненість представника турфірми у наданні Вам відповідей, бачите що багато документів про які Ви запитуєте відсутні, з легкістю залишайте офіс такої фірми, оскільки краще звернутися до іншої тур фірми, аніж потім, віддавши свої накопичені та відкладені гроші на закордонну поїздку, більшість часу перебувати в стурбованості та хвилюванні. Успіхів Вам та тропічної засмаги. Ваш відпочинок – залежить від Ваших переговорів із турфірмою.

Banner V1

Back to top